Bewindvoering
Budgetbeheer
Even voorstellen
Wat doet DeMarge
Contact
Klachtenreglement
Links en nieuws

 

BudgetOpMaat

 

 

Vast lopen met je financiën kan verschillende oorzaken hebben. Het is belangrijk om zo snel mogelijk hulp te zoeken.

 

Stap 1

Aanmelding

Je meldt je aan via de mail of telefoon

Stap 2

Intakegesprek

Wij nemen uiterlijk binnen 48 uur (op werkdagen) met je op voor het plannen van een intakegesprek

Stap 3

Beoordeling

Wij kijken samen welke hulp passend voor je is

Stap 4

Aanvraag BudgetOpMaat

Samen stellen wij een budgetplan op. Dit is basis van onze samenwerking

Stap 5

Stabiliseren

We stabiliseren eerst je financiële situatie. En indien nodig maken daarna afspraken met eventuele schuldeisers of melden je aan bij schuldhulpverlening

Stap 6

Evaluatie

Na 1 jaar doen we samen een evaluatie. Mocht dit eerder noodzakelijk zijn, plannen we de evaluatie eerder.

 

 

Financiële problemen kunnen stress en onzekerheid met zich mee brengen. Een stabiele financiële situatie geeft in de eerste plaats dan ook rust en voorkomt een uitzichtloze situatie.

Heb je moeite om je inkomsten en uitgaven goed te beheren? Je bent niet de enige, veel mensen vinden lastig en ingewikkeld.

 

Met budgetbeheer sta je niet onder bewind

Budgetbeheer is vrijwillig. Dit betekent dat je altijd zelf de regie blijft houden. Vooraf maken wij afspraken zodat wij beide weten waar we aan toe zijn. Vertrouw is de basis voor een goede samenwerking.

 

Is budgetbeheer geschikt voor mij

Iedereen kan zich aanmelden voor budgetbeheer. Budgetbeheer kost geld, maar als je dit af weegt tegen de (onnodige) uitgaven die je niet meer doe, geen rente betaald door rente staan of incassokosten voorkomt, houdt je in de praktijk meer geld over.

 

 

 

BudgetOpMaat vrij

BudgetOpMaat Vaste lasten

BudgetOpMaat Budgetbeheer

BudgetOpMaat Budgetbeheer extra

Bij BudgetOpMaat vrij wordt gekeken naar eigen mogelijkheden om de financiële situatie stabiel te krijgen

Je vaste lasten worden beheerd en betaald via een aparte beheerrekening. Incidentele rekeningen betaal je zelf.

Je vaste lasten en incidentele rekeningen worden beheerd en betaald via een aparte beheerrekening.

Je vaste lasten en incidentele rekeningen worden beheerd en betaald via een aparte beheerrekening.

Er wordt een budgetplan gemaakt en gekeken welke hulp je nodig hebt om dit uit te voeren. Het kan zijn dat je misschien budget coaching nodig hebt of hulp bij de aanmelding richting schuldhulpverlening.

Geld dat overblijft na het betalen van je vaste lasten, storten wij op je leefgeldrekening. Dit geld kan je besteden naar eigen inzicht.

Geld dat overblijft na het betalen van de vaste lasten, spaardoelen en facturen, storten wij na afloop van de maand terug op je leefgeldrekening.

Geld dat overblijft na het betalen van de vaste lasten, spaardoelen en facturen, storten wij na afloop van de maand terug op je leefgeldrekening.

De kosten van deze hulp gaan op basis van het dan geldende uurtarief. Vooraf maken we een offerte van de geschatte kosten.

Bij dit pakket kan je geen spaardoelen opgeven. Je bent zelf verantwoordelijk om te sparen.

Je kan 1 spaardoel opgeven die door ons beheerd wordt.

Er kunnen meerdere spaardoelen opgegeven worden.

Dit pakket is geschikt als er kortdurende hulp gewenst is.

Dit pakket is geschikt als je meer grip wenst op je vaste lasten of je wilt geen omkijken hebben naar je vaste lasten.

Dit pakket is geschikt voor mensen die meer grip wensen op de vast lasten en geen omkijken willen hebben naar binnenkomende facturen. Ook wanneer je schulden of achterstanden hebt, kun je dit pakket kiezen.

Dit pakket is het meest geschikt voor mensen die de complete financiële administratie uit handen willen geven. Ook wanneer je schulden of betalingsachterstanden hebt, kun je dit pakket kiezen en nemen wij dit mee in het beheer.

Kosten op basis van offerte uurtarief.

€ 82,04 per uur.

Kosten 1-persoonshouding

 € 37,50 per maand

Intakekosten € 200,- 1-malig

Meer persoonshuishouding € 45,- per maand

Intakekosten € 240,- 1-malig

Beëindiging € 77,50

Kosten 1-persoonshuishouding € 57,50 per maand

Intakekosten € 315,- 1-malig

Meer persoonshuishouding € 69,- per maand Intakekosten € 378,- 1-malig

Beëindiging € 112,50

Kosten 1-persoonshuishouding

€ 95,- per maand

Intakekosten € 450,-

1-malig

Meer persoonshuishouding

€ 114,- per maand

Intakekosten € 540,-

1-malig

Beëindiging € 175,-